@Armand_PJU Mohon @NajibRazak Dengar Rintihan Rakyat

PM dlm PC petang tadi telah mengumumkan kenaikkan harga 20 sen bagi petrol RON95 dan diesel berkuatkuasa jam 12.01 3 September 2013.

Berikutan pengumuman itu Saudara Armand Azha memohon agar YAB PM mempertimbangkan perkara tersebut kerana ianya akan membebankan rakyat.

Berikut adalah kenyataan beliau.

Warkah Buat YAB Ds Najib Tun Razak.

Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia ,

Kehadapan YAB Ds Najib Yang Dihormati, Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah Mohon Agar Keputusan Kerajaan Menaikan Harga RON95 Dan Diesel Di Tarik Balik Demi Kepentingan Rakyat Sederhana Kebawah..

Dengar Lah Rintihan Dan Nadi Rakyat Ini. Saya Tahu Walaupun Bantahan Saya Terhadap Kenaikan Harga RON95 Dan Diesel Ini Akan Buat Saya Hilang Sokongan Bagi Kempen Exco Pemuda UMNO Malaysia Saya Tapi Bagi Saya Ini Penting Kerana Ianya Demi Rakyat Dibawah. MOHON TARIK BALIK KEPUTUSAN INI.

Sekian Terima Kasih

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Calon Exco Pemuda UMNO Msia
Pemuda UMNO Petaling Jaya Utara
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment