Exco Pemuda UMNO Dan Sedarah MC Raikan Anak Yatim.

Bertempat di Restoran Tempayan di Sungai Buloh dua Exco Pemuda UMNO Malaysia iaitu Dato Sohaimi Shahadan dan Lokman Noor Adam bersama kelab motor yang dikenali dengan Sedarah telah meraikan anak yatim dalam majlis berbuka puasa.

Restoran yang juga milik Dato Sohaimi telah meraikan 50 orang anak yatim dari Teratak Che Dah yang melibatkan lebih kurang 100 pemilik motor berkuasa tinggi.

Anak-anak yatim yang diraikan telah dibawa untuk membeli keperluan raya serta dihadiahkan dengan pelbagai keperluan lain seperti beg sekolah dan duit raya. Difahamkan bahawa anak-anak yatim Teratak Che Dah ini sebelum ini dihalau keluar dari sebuah rumah anak yatim kerana tidak mampu membayar yuran sebanyak seratus lebih sebulan.

Di Teratak Che Dah, mereka tidak diurus oleh mana-mana syarikat. Mereka mengurus diri mereka sendiri dengan bantuan penduduk kampung sekitar Kundang.

http://m.youtube.com/watch?v=IY8LFGvLPUs&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIY8LFGvLPUs%26feature%3Dyoutube_gdata_player
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment