Tok Gajah Mampu Melangkah Jauh: Jalaluddin

Kuantan: Kapten pasukan Pahang, Jalaluddin Jaafar mahu rakan sepasukan memanfaatkan sepenuhnya sesi latihan sepanjang Ramadan bermula malam bagi menghadapi saingan getir Piala Malaysia, bermula 17 Ogos ini.

Pemain paling senior skuad itu berkata, lima kedudukan terbaik dalam saingan Liga Super yang diraih musim ini diharap memberi motivasi terbaik bagi itu mencatat kejayaan dalam saingan piala berprestij itu nanti.
"Kegagalan meletakkan pasukan dalam kelompok tiga pasukan terbaik tidak harus melunturkan semangat, sebaliknya prestasi lebih baik perlu dipersembahkan.

"Segala kelemahan diharap dapat diatasi terutama menajamkan lagi jentera serangan dengan sokongan bahagian tengah, manakala pertahanan mesti mengurangkan kesilapan.

"Saya percaya Pahang mampu melangkah jauh dalam saingan nanti," katanya di sini, semalam.

Sementara itu, pemain tengah Mohd Hafiz Kamal berharap kejayaannya menjaringkan empat gol dalam Liga Super diharap dapat diterjemahkan dalam Piala Malaysia.
"Saya dan rakan-rakan akan berusaha memastikan Pahang dapat melangkah ke final.

"Piala Malaysia memerlukan komitmen dan persediaan rapi, saya akan melakukan yang terbaik buat skuad Tok Gajah," katanya.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment